Ο πιο εύκολος τρόπος είναι επιλέγοντας μία κατηγορία από το πάνω μέρος της σελίδας (π.χ. shop) και στη συνέχεια ειδικεύοντας την αναζήτησή στις υποκατηγορίες (π.χ. φορέματα).

Αφού βρείτε αυτό που ψάχνετε, κάντε κλικ στο “ΑΓΟΡΑ” και στη συνέχεια στο μικρό τετράγωνο παράθυρο επιλέξτε “ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ή ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ ΣΤΟ ΤΑΜΕΙΟ” ώστε να πάτε στο καλάθι σας και από εκεί να ακολουθήσετε τα βήματα για την ολοκήρωση της αγοράς σας ή να γυρίσετε στα προιόντα μας και να συνεχίσετε τις αγορές σας . Στο τέλος κάθε παραγγελίας βεβαιωθείτε ότι έχετε πατήσει κουμπί που γράφει “επιβεβαιώση της παραγγελίας” Αν πάλι, έχετε κάποια απορία επικοινωνήστε μαζί μας στο 2351500711 ή με την ομάδα μας στο FACEBOOK

XΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΩ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΓΙΑ ΝΑ ΨΩΝΙΣΩ ON LINE

Για τη δική σας διευκόλυνση, ναι χρειάζεται. Θα πάρει μόνο 1 λεπτό αλλά έτσι δεν θα χρειάζεται να συμπληρώνετε τα στοιχεία σας κάθε φορά που ψωνίζετε από εμάς. Επίσης μην ξεχνάτε ότι έτσι θα μπορείτε εάν επιθυμείτε να λαμβάνετε ενημερώσεις για νέα προιόντα αλλά και κάθε προσφορά!   Μπορείτε να κάνετε την εγγραφή  πριν ολοκληρώσετε την αγορά σας(θα σας ζητηθεί), είτε κάνοντας κατευθείαν κλικ στο
(Login-regiser-ΕΓΡΑΦΗ)

Στο πάνω μέρος της σελίδας.

Για να αποφύγουμε κάθε μελλοντική ταλαιπωρία να είστε σίγουροι ότι πληκτρολογείτε τα σωστά στοιχεία!
Μπορείτε να κάνετε την παραγγελία σας είτε τηλεφωνικά,
είτε μέσω της σελίδας μας στο Facebook

.
1.Τηλεφωνικά
Καλείτε στο νούμερο  2351500711 ώρες καταστημάτων.
ΠΡΩΙ ΑΠΟΓΕΥΜΑ Δευτέρα, Τετάρτη, Σάββατο 09.00-14.30 Τρίτη, Πέμπτη, Παρασκευή 09.00-14.30 18.00-21.00

2.Μέσω Facebook

Μπορείτε να κάνετε τις παραγγελίες σας εύκολα και γρήγορα μέσα απο τα SOCIAL MEDIA (FACEBOOK & INSTAGRAM) με ”inbox” μήνυμα.

  1. Μας στέλνετε μήνυμα (inbox) την φωτογραφία ή τον κωδικό με τα Ρούχα ή Παπούτσια που σας άρεσαν και το νούμερο.(COPY- PASTE- LINK)
  2. Την Διεύθυνση Πόλη,Οδό,Αριθμό και Τ.Κ.
  3. Το ονοματεπώνυμο παραλήπτη.
  4.  Έναν αριθμό επικοινωνίας.

Facebook.
Στο profile μας βρίσκετε όλα τα κομμάτια της collection και μπορείτε να ενημερωθείτε για τα Hot Τrends της κάθε σεζόν.

Οι πελάτες, που στο ιστορικό τους έχουν αποστολές που αρνήθηκαν να παραλάβουν ή δεν ανταποκρίθηκαν στην γραπτή ή τηλεφωνική μας (και της courier) ενημέρωση και έτσι μας επιστράφηκαν, με την ένδειξη (ΔΕΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΘΗΚΕ – ΑΡΝΗΣΗ ΠΑΡΑΛΑΒΗΣ – ΑΔΥΝΑΜΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ), θα παραλαμβάνουν τις νέες τους παραγγελίες μόνο μετά από προπληρωμή – κατάθεση του συνολικού ποσού της νέας παραγγελίας, σε τραπεζικό μας λογαριασμό